11 marca 2013

Bitwa okładek nr 5 - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J.K. Rowling

Witajcie kochani :) No cóż, wybaczcie, że przez 6 dni nic się na tym blogu nie pojawiło, a wymówkę już dobrze znacie - szkoła. Ale nie martwcie się, aż tak źle nie jest XD Jutro pojawi się recenzja książki, którą już kończę ("Burza") natomiast wkrótce zamierzam skończyć pierwszą część "Kronik Ellie". Nie zdradzę wam czy póki co książka mi się podoba, jedyne co powiem to to, że boję się, iż będzie to odklepana historia aby odgrzebać serię.

Czas na zwycięzcę sprzed tygodnia. Oto zwycięska, polska okładka, książki "Więzień labiryntu":


Macie rację, mi też najbardziej się podoba ta okładka. Widać pomysł Polaków okazał się tym razem trafiony, w przeciwieństwie do zagranicznych :x A teraz pora na kolejną bitwę, tym razem pierwszej części serii "Harry Potter". Oto propozycje:


             





A więc która okładka najbardziej wam się podoba? Aż połowa z nich jest brytyjsko-amerykańska, dlatego głosując na okładki numerujcie je wg kolejności :) Pierwsza nie podoba mi się, taki kamień i nic więcej, ostatnio takie okładki wyszły w Polsce i nie podobają mi się... Druga jest naprawdę świetna, bardzo mi się podoba. Trzecia jest przeciętna, tak samo jak czwarta. Piąta jest obrzydliwa, jakieś trzy   stojące postacie i nic więcej. Szósta jest klasyczna i lubię ją. Kolejne dwie są takie sobie, ukraiński jednak lepsza.

A głosuję za drugą :3

Czekam na wasze odpowiedzi i do jutra!
Pozdrawiam!
Udostępnij:

8 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba 1,2,3 i 5 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie nie podobają mi się wcale, ale jak mam wybierać to ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga jest naprawdę ładna i nigdy jeszcze jej nie widziałam. 3 i 6 też są fajne, do 6 mam ogromny sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga i szósta klasyczna - najlepsze. Szósta chyba dlatego, że jestem do niej przyzwyczajona, a druga stwarza świetny, oryginalny klimat tej książki i zagmatwanej ulicy Pokątnej czy też Hogsmeade:) Pozostałe są po prostu kiczowate, brrr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ukraińska na maksa kiczowata, okropna xD Natomiast to wydanie co ostatnio wyszło w polsce całkiem mi się podoba, takie stonowane.

    OdpowiedzUsuń