01 maja 2013

Podsumowanie kwietnia 2013

Witajcie wszyscy :) Kwiecień... kwiecień... Właściwie uważam go za udany miesiąc choć nie perfekcyjny. Mimo wielu radosnych momentów nie znalazłem zbyt dużo czasu na czytanie, co widać po moich statystykach ale właściwie, jedna książka na tydzień to chyba nie tak źle, prawda? :3 Zaraz wszystko dokładniej opisze. A ponadto, jeden tydzień mi wypadł bo byłem w Holandii. Poza tym, nie opuściliście mnie co widać po ilości wyświetleń, dzięki c: Czas teraz na suche wyniki itp. A więc:

W kwietniu przeczytałem:
1. "Blask" Amy Kathleen Ryan
2. "USA. Świat według reportera" Piotr Kraśko
3. "Pas Deltory. Labirynt bestii" Emily Rodda
4. "Insygnia. Wojny światów" S.J. Kincaid - największe zaskoczenie na +
A także zacząłem czytać:
- "GONE. Zniknęli" Michael Grant (zostało mi 100 stron, jutro/pojutrze recenzja)
- "Gra Endera" Orson Scott Card
- "Zatopione miasta"

W kwietniu:
- odwiedziliście mnie 2 415 razy
- liczba komentarzy to 900
- liczba obserwatorów to 118, dziękuję!

Teraz, a propos wyzwań:
1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 23%
2. 52 książki - 38%
3. Czytam fantastykę - 4 ksiażki w kwietniu, 13 ogółem
4. Świat Stephena Kinga - 0 (ale znowu kupiłem jego książkę więc mam ich kilka)
5. Pierwsze słyszę - 1

W kwietniu nawiązałem 3 współprace:
- dwie stałe: z bestsellery.net (dopiero odpisali mi na emaila i czekam na kolejną odpowiedź), oraz ze Sztukaterem.pl (otrzymałem już od nich "Insygnia. Wojny światów"
- jedną jednorazową: z nakanapie.pl (wczoraj przyszła do mnie od nich książka, "Pas Deltory. Powrót do Del").

Jeszcze jedno, oczekujcie notki urodzinowej wraz z konkursem gdyż dokładnie rok temu założyłem tego bloga! :) Pozdrawiam Was.
Udostępnij:

7 komentarzy:

  1. Wojny światów są genialne <3 Wyniki nie takie złe, mi kwiecień też jakoś tak wypadł... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czekam na recenzję "Gone", ciekaw jestem Twojej opinii :) Wynik dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników, cztery książki to nie tak mało, ważne, żeby były ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, mhm, wiesz, w porównaniu ze mną, to twój miesiąc był świetny! Co prawda, miałam egzaminy, ale w całym kwietniu skończyłam książek tylko 2.......a zaczęłam jeszcze teraz kolejną :o

    OdpowiedzUsuń