24 listopada 2013

ZAPOWIEDŹ: "Silos" Hugh Howey

Witajcie! Wczoraj otrzymałem informacje na temat zbliżającej się premiery bardzo interesującej pozycji. Gdy tylko przeczytałem opis, wiedziałem, że będzie to lektura dla mnie. Chciałem i Wam książkę zaprezentować.

W przyszłości, gdy Ziemia stała się toksycznym pustkowiem, przetrwać zdołała ledwie garstka ludzi zamieszkujących gigantyczny, podziemny silos. Odcięci od świata zewnętrznego, wiodą życie pełne nakazów i zakazów, sekretów i kłamstw. By przeżyć, muszą ściśle przestrzegać pewnych zasad. Niektórzy jednak się na to nie godzą. Ci stanowią największe zagrożenie – mają czelność marzyć i śnić, zarażać innych swoim optymizmem. Czeka ich prosta i zabójcza kara: zostaną wypuszczeni na zewnątrz. Jules jest jedną z takich osób. Być może już ostatnią.

Polska premiera – 5.12.2013

Jeden z największych bestsellerów książkowych ostatnich lat na rynku amerykańskim, sprzedany do ponad dwudziestu krajów. Powieść, która łączy elementy science-fiction, dystopii, postapokalipsy i powieści sensacyjnej w ultra wybuchową mieszankę, która trzyma w napięciu do ostatniej strony.

“Silos” to niezwykły sukces wydawniczy, który zamienił nieznanego autora, publikującego na własny rachunek w światową gwiazdę literatury science-fiction ze szczytów list bestsellerów New York Timesa.

“Silos”, który został już mianowany Igrzyskami Śmierci dla dorosłych, to niezwykłe zaproszenie do wyjątkowo wykreowanej rzeczywistości, w której ludzkość zamieszkuje w ogromnym, podziemnym silosie. Ta powieść odkryje przed Tobą prawdziwy labirynt tajemnic, sekretów i kłamstw i sprawi, że będziesz pochłaniał ją w napięciu do ostatniej strony.

I co sądzicie na temat książki? Wydawnictwo Papierowy Księżyc naprawdę zaskoczyło mnie tym tytułem i muszę przyznać, że nie mogę się go doczekać. Może to być początek kolejnej niezapomnianej przygody, tak jak to było w przypadku Igrzysk Śmierci. Poza tym... antyutopie to mój temat! Więc tym bardziej Silos wydaje się być świetny. Nic tylko czekać na premierę; chciałbym z dziełem Hugh'a Howey'a zapoznać się jak najszybciej.

Czy i u Was książka wzbudziła tak pozytywne emocje? :) Również planujecie po nią sięgnąć? Czekam na wasze opinie i pozdrawiam! Miłej niedzieli.

"Silos"; Papierowy Księżyc, premiera 5 grudnia 2013
Udostępnij:

13 komentarzy:

  1. Już widziałam zapowiedź na stronie Fb wydawnictwa. Nie mogę się doczekać tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :D Dzięki za tę zapowiedź! Książka wydaje się być świetna! Nie mogę doczekać się premiery.

    OdpowiedzUsuń
  3. no no silos się naprawdę ciekawie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie skuszę, bo i tak mam sporo czytelniczych planów i nie wiem kiedy uda mi się je zrealizować :) W każdym razie o książce będę pamiętać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam wiele czytelniczych planów, ale Silos może być dobrą antyutopią. Zaczekam na pierwsze recenzje i zdecyduję, czy sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka zapowiada się naprawdę ciekawie :D. Na pewno ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem... Możliwe, że będzie fajna ale może okazać się przereklamowana. Poczekamy, zobaczymy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, zapowiada się interesująco! Dystopia, czyli coś o czym lubię czytać.
    (Widzisz, jak piszesz o takich ciekawych książkach to nie sposób nie skomentować :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się interesująco, jednak poczekam z entuzjazmem na pierwsze jej recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałeś może Atramentowe Serce Kornelii Funke, jeśli tak to co sądzisz o tej pozycji? (Wiem, że pytanie nie na temat ale nie wiedziałem gdzie je zamieścić :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :D Niestety nie czytałem, przykro mi :c

      Usuń
  11. Przeczytam. Mam nadzieję, że będę zadowolona. Najgorsze jest, kiedy nastawiasz się bardzo pozytywnie a książka okazuje się niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, miałem tak kilka razy :c Częściej na szczęście mam tak, że nastawiam się na jakąś książkę i od razu wiem, że mi się spodoba i okazuje się, że miałem rację.

      Usuń