27 marca 2013

Bitwa okładek nr 6 - "Zatopione miasta" Paolo Bacigalupi

Witajcie. Co u Was? Nareszcie wolne! Nie mogłem się go doczekać. Mam tydzień przerwy a potem trzy dni szkoły i wymiana międzynarodowa z Holendrami. Tak więc na kolejne 7 dni jadę do Niderlandów, tak więc nieźle wypocznę. Już czuję zbliżające się wakacje choć po pogodzie tego nie widać -.- Nienawidzę tego, że jest tak zimno. Ja chcę 20 stopni a nie ledwo 3 na plusie.

W ostatnim pojedynku okładek zwyciężyła:




Mi też ona podobała się najbardziej i dużo bym dał żeby taką zdobyć. Ale to raczej mało możliwe bo przejrzałem ebaya a jeśli tam nie ma to nie wiem skąd mógłbym ją wziąć więc porzucę ten pomysł. Dzisiaj nadszedł czas na okładki książki "Zatopione miasta" Paolo Bacigalupi. Oto one:


I co, która najlepsza? Moim zdaniem druga c: A najgorsza trzecia. W domu mam wersję pierwszą, tylko że polską, która jest podobna do tej czwartej ale nie ma tych oczu na górze. A te oczy jakoś nie podobają mi się. To znaczy nie są złe ale lepiej bez nich moim zdaniem. Anyway, głosujcie :) Pozdrawiam!
Udostępnij:

8 komentarzy:

  1. Mi podoba się najbardziej okładka nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna nie jest szczególnie ładna, ale gdybym miała wybierać to zdecydowanie druga jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei wybrałabym ostatnią. Takie stonowane ładne kolory, tylko napis mógłby mieć kolor z drugiej okładki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba czwórka, jest znacznie lepsza bez tych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam 1, ale bardziej podoba mi się 4 :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalnie druga najlepsza!
    Mnie te oczy też się nie podobają, jakoś tak lekko kiczowato ta pierwsza okładka przez nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na Waszej opinii, dlatego dziękuję za każdy komentarz!